FAQ

  • Akkaunt
  • So'rovnomalar
  • Chiqarish
  • Referal dastur
  • Reyting

FAQ

Elektron pochtani qanday tasdiqlash mumkin?

1. Ro’yxatdan o’tishda elektron pochta manzilingizni to’g’ri kiritganingizga ishonch hosil qiling
2. Spam, Xabarnoma/Promoaksiyalar, O’chirilgan xabarlar va boshqa papkalarni tekshiring. Yoki elektron pochtaning qidiruv satriga system@polls.expert ni kiriting.
3. Agar xat yo’q bo’lsa, «Sozlamalar» bo’limida “MENGA YANA XAT YUBORING» giperhavolasini bosing.

Agar parolingizni unutgan bo’lsangiz, akkauntingizga qanday kirish mumkin?

Havolasidan foydalanib parolingizni tiklang.

Ijtimoiy tarmoq orqali tizimga kira olmasangiz nima qilish kerak?

Parolni tiklash protsedurasidan foydalanishingiz kerak. Tizimga kirishda ijtimoiy tarmoqdagi akkauntingizga ulangan elektron pochta manzilini ko’rsating.

Profil ma’lumotlarimni qanday o’zgartirishim mumkin?

Profil sozlamalarida siz ismingizni, familiyangizni, shaharingizni o’zgartirishingiz mumkin. Boshqa ma’lumotlarni o’zgartirish uchun qo’llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilishingiz kerak: help.qarash@polls.expert.

Parolimni qanday o’zgartirsam bo’ladi?

Parolingizni profil sozlamalarida yoki ushbu havola orqali oʻzgartirishingiz mumkin.

Qanday qilib xabarnomalar obunasini bekor qilish mumkin?

Shaxsiy kabinetingizdagi bildirishnoma sozlamalarida xabarnomalar obunasini bekor qilishingiz mumkin.

Akkauntni qanday o’chirish mumkin?

Akkauntni shaxsiy kabinet sozlamalarida o’chirishingiz mumkin. Akkauntingizni o’chirib tashlaganingizda, shaxsiy ma’lumotlaringizni qayta ishlash ham to’xtatiladi. Akkauntni qayta tiklash imkoni yo’q.

Аkkauntni qanday tiklash mumkin?

Akkauntingizni qayta tiklashning iloji yo’q, chunki akkauntingizni o’chirib tashlaganingizda, shaxsiy ma’lumotlaringizni qayta ishlash ham to’xtatiladi. Lekin siz boshqa elektron pochta uchun yangi akkaunt yaratishingiz mumkin.

Bir nechta akkaunt yaratish mumkinmi?

Bir nechta faol akkaunt yaratish loyiha qoidalariga muvofiq taqiqlanadi. Bu Foydalanuvchi shartnomasida ko’rsatilgan. Akkauntlar balansda mablag’ bo’lsa ham bloklanadi va pul mablag’larini yechib olib bo’lmaydi.

So’rovnomalar nima uchun kerak?

So’rovnomalarda qatnashish muhim hissa hisoblanadi. Siz tufayli kompaniyalar rivojlanib, takomillashib, dunyo yaxshi tomonga o’zgaradi.
So’rovnomalarda qatnashish orqali siz mahsulot brendlari, xizmat ko’rsatish, qadoqlash dizaynini baholaysiz, narxlarni belgilaysiz va muhim g’oyalarni baham ko’rasiz. Buning uchun siz mukofot olasiz.

So’rovnomaga taklifnomalar qayerga keladi?

Telegram yoki elektron pochta orqali.

Standart sozlamalarga ko’ra, barcha so’rovnomalar sizning elektron pochtangizga yuboriladi.

Soʻrovnomalarni telegramda qabul qilish uchun uni shu yerga.

So’rovnomalar qanchalik tez-tez kelib turadi?

So’rovnomalarga taklifnomalar tasodifiy tarzda kelib tushadi.
Bu kuniga bir necha marta bo’lishi ham mumkin, ba’zan esa 1-2 hafta davomida bironta ham so’rovnoma o’tkazilmasligi mumkin.

Maslahat: So’rovnomalar tez-tez kelishini ta’minlash uchun profil so’rovlarini muntazam yangilab turing.

Telegramda so’rovnomalar tezroq keladi, obuna bo’ling.

Tegishli so’rovnomalarni qanday qilib ko’proq qabul qilish mumkin?

Profil bo’limini muntazam yangilab turing. Sizning javoblaringiz so’rovnomalarimizni yanada aniqroq moslashtirishga yordam beradi. Hatto eng kichik o’zgarishlar ham vaziyatni 180º ga o’zgartirib yuborishi mumkin.

Nega so’rovnoma uchun to’lanmagan?

Biz oxirigacha toʻldirilgan soʻrovnomalar uchun ball beramiz.

So’rovnomaning «Mos kelmadi» holati nimani anglatadi?

Bu shuni anglatadiki, so’rovnoma boshqacha qiziqish va afzalliklarga ega bo’lgan ishtirokchilarni talab qiladi. Yoki guruhingiz uchun kerakli ishtirokchilar jalb qilib bo’lingan.

So’rovnomada xatolik bo’lsa nima qilish kerak?

1. Qurilmangizda VPN ni o’chiring.
2. Brauzeringizdagi reklama bloklovchi ilovani o’chiring.
3. Brauzer keshini tozalang.
4. Brauzeringizdagi cookie fayllarini tozalang.
5. Sahifani yangilang.

Bu 99% hollarda yordam beradi.
Agar bu yordam bermasa, bizga yozing: help.qarash@polls.expert.
Biz, albatta, hammasini to’g’irlaymiz!

Savollarga vijdonan javob bermasangiz nima bo’ladi?

Tizim sizning javoblaringizni tekshiradi. Misol uchun, agar siz sinov savoliga noto’g’ri javob bersangiz, biz so’rovnomani hisobga olmaymiz. Bundan tashqari, so’rovnomalarni vijdonan to’ldirmaslik sizning reytingingizga ta’sir qilishi mumkin.

Reyting haqida batafsil ma’lumotni bu yerda o‘qing.

Pulni qanday qilib o’tkazib olish mumkin?

90000 UZS dan boshlab mobil telefoningizga o’tkazib olishingiz mumkin.

Pulni o’tkazib olish arizasini ko’rib chiqish uchun qancha vaqt kerak bo’ladi?

Tasdiqlangan vaqtidan boshlab 14 kun ichida.

Ariza qanday tasdiqlanadi?

Arizani yaratganingizdan so’ng, siz uni tasdiqlash uchun elektron pochta xabarini olasiz. Xatda «Tasdiqlash» tugmasini bosing. Shunday qilib, ariza tasdiqlanadi va ko’rib chiqiladi.

Agar arizani tasdiqlovchi elektron pochta xabari kelmasa nima qilish kerak?

Spam, Xabarnoma/Promoaksiyalar, O’chirilgan xabarlar va boshqa papkalarni tekshiring. Yoki elektron pochtaning qidiruv satriga system@polls.expert ni kiriting.

Agar xabar kelmagan bo’lsa, bizga yozing: help.qarash@polls.expert.

Qanday qilib arizani bekor qilish mumkin?

Arizangizni bekor qilish uchun bizga yozing: help.qarash@polls.expert.

Do’stlarni qanday taklif qilish mumkin?

«Do’stni taklif qilish» bo’limiga o’ting, havolani ko’chirib oling va uni do’stlaringizga yuboring!

Do’stim uchun necha UZS olaman?

Siz har bir do’stingiz uchun, u quyidagi amallarni bajarganidan so’ng, 2800 UZS olasiz:
— pochtani tasdiqlash
— profilni to’ldirish
— profil so’rovlarini hisobga olmasdan, dastlabki so’rovnomada muvaffaqiyatli ishtirok etish.

Necha nafar do’timni taklif qilganimni qayerda ko’rishim mumkin?

Havola orqali taklif qilgan doʻstlaringiz roʻyxati “Doʻstni taklif qilish” boʻlimida koʻrsatiladi.

Nega mening do’stim ro’yxatda yo’q?

Agar do’stingiz ro’yxatda bo’lmasa, demak u sizning havolangiz orqali ro’yxatdan o’tmagan.
Muhim: brauzerdagi havolani o’zgartirmasdan ro’yxatdan o’tishni davom ettirish zarur.

Nega do’stim uchun UZS hisoblanmadi?

Bu sizning do’stingiz hali bironta ham so’rovnomani yakunlamaganligini anglatadi.
U birinchi so’rovnomani muvaffaqiyatli yakunlashi bilan (profil emas), 2800 UZS avtomatik ravishda balansingizga o’tkaziladi.

Akkaunt reytingi nima?

Reyting sizning javoblaringizning sifat darajasini bildiradi. Bizning so’rovlarimizni vijdonan, e’tibor bilan va o’ylanib to’ldirishingiz biz uchun muhim.

Ro’yxatdan o’tish paytida sizning reytingingiz 100% ni tashkil qiladi.

Reyting nimaga ta’sir qiladi?

Reyting qancha yuqori bo’lsa, takliflar shunchalik ko’p bo’ladi. Reytingning pastligi taklifnomalarning kamligini bildiradi.

Reyting nega tushib ketishi mumkin?

Reyting so’rovnomadan o’tish qoidalarini buzganlik uchun pasayishi mumkin.

Masalan:
– ochiq savollarga to’liq javob bermasangiz
– javoblaringizda behayo so’zlardan foydalansangiz
– savollarni diqqat bilan o’qimasdan, so’rovnomani juda tez va e’tiborsizlik bilan to’ldirsangiz.

Reytingni qanday oshirish mumkin?

Agar siz bundan keyin savollarga vijdonan va puxta o’ylagan holda javob berishga, savollarni diqqat bilan o’qib chiqishga va’da bersangiz, biz sizning reytingingizni BIR MARTA tiklashimiz mumkin. Buning uchun siz qo’llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qilishingiz kerak: help.qarash@polls.expert.

Agar reyting 0 bo’lsa nima qilish kerak?

Agar reyting 0 bo’lsa, demak so’rovnomadan o’tish qoidalarini takroran buzganlik uchun reyting tushirilgan. Bunday holatda, afsuski, biz reytingni tiklay olmaymiz.